Умови повернення товару

Ми розуміємо, що іноді можуть виникати проблеми з замовленням.
Тому ми завжди готові швидко та прозоро вирішувати питання повернення чи обміну.

Ми приймаємо повернення товарів неналежної якості протягом 14 календарних днів після отримання покупцем.
Витрати на доставку такого повернення оплачує покупець.

Повернення коштів здійснюється банківським переказом протягом 5 робочих днів після отримання товару на склад.


Законодавча основа

Компанія Beauty Master керується Законом України «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення і обміну товарів належної якості.

Також діє Постанова Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. (додаток №3), яка містить перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню (обміну) в магазині. А саме:

  • Парфумерно-косметичні вироби;
  • Засоби особистої гігієни;
  • Інструменти для манікюру і педикюру та інші товари, відсутні в асортименті Beauty Master.

Увага: вся парфумерно-косметична продукція входить до цього переліку.


Умови і порядок повернення

Ми готові прийняти повернення товарів належної якості, яким надано дозвіл на повернення та обмін, протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у використанні і не має слідів споживання (подряпини, сколи, потертості, плями тощо);
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Процедура повернення

Якщо ви отримали товар неналежної якості (наприклад, виробничий брак):

  1. Сфотографуйте (або зніміть відео) пошкодження чи дефект.
  2. Сфотографуйте упаковку та етикетку з номером партії / терміном придатності / батч-кодом.
  3. Надішліть матеріали у WhatsApp / Viber +380975117575 або на e-mail [email protected]

Наш менеджер зв’яжеться з вами для підтвердження повернення.
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити покупця протягом 5 робочих днів після отримання товару на склад.

Ми рекомендуємо перевіряти цілісність товару під час отримання у транспортній компанії.
Товар не може бути повернутий після одноразового використання чи пошкодження упаковки.
Претензії на зовнішній вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару.


Додаткова інформація

Товар неналежної якості — це товар, що не відповідає заявленим характеристикам.
Опис товару на сайті має відповідати отриманому товару.

Відмінність оформлення чи елементів дизайну від фото на сайті не є ознакою неналежної якості.
Кольори виробів можуть відрізнятися в залежності від налаштувань вашого монітора.