Умови повернення товару

Шановні покупці, в цьому розділі Ви знайдете інформацію про:

  • Закони про захист прав споживача;
  • Що саме можна повернути;
  • Про повернення коштів;
  • Про саму процедуру обміну або повернення.

Компанія Beauty Master керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.

Текст Закону Ви знайдете тут: «Про захист прав споживачів»

Тут - Постанова Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (в додатку №3 - перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню (обміну) в магазин). А саме:

  • Парфюмерно-косметичні вироби;
  • Засоби особистої гігієни;
  • Iнструменти для манікюру і педикюру і інші товари, не присутні в асортименті Beauty Master.

Звертаємо увагу, що вся парфюмерно-косметична продукція входить до цього переліку.

Умови і порядок повернення

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. І готові прийняти повернення товарів належної якості, яким надано дозвіл на повернення і обмін, протягом 3х днів після отримання покупцем, якщо:

  • Товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ

Якщо ви отримали товар неналежної якості (наприклад, виявили виробничий брак) - процедура обміну або повернення така:

  • Сфотографуйте (зніміть відео) з місцем ушкодження / дефекту / браку;
  • Сфотографуйте упаковку / етикетку з номером партії / терміном придатності / Батч-кодом;
  • Вишліть нам в Whatsapp / viber +380975117575 або на e-mail [email protected]

Після цього наш менеджер зв'яжеться з Вами.

Повернення коштів здійснюється банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

Ми рекомендуємо при отриманні товару в транспортній компанії перевіряти цілісність товару в присутності співробітника транспортної компанії. Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару у транспортній компанії.

Додаткова інформація

Товар, який містить недоліки - це товар неналежної якості, що означає невідповідність заявленим характеристикам. Опис товару на сайті повинно відповідати отриманому товару.

Відмінність оформлення від заявленого на сайті опису та елементів дизайну не є ознакою неналежної якості.

Кольори виробів, в залежності від кольору вашого монітора, можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті.